26 augusti 2008

En scrappare är född

Det hela började med att jag ville ge min kusin Anna och hennes sambo en extra fin och genomtänkt bröllopspresent. Anna är en riktigt pysslig typ (jag e avis på henne för att hon gör så fina saker) så jag ville liksom ge henne och Jimmy något extra. Så kom jag på att jag har lite roliga bilder på bland annat henne och mig som små. Tanken om ett album smög fram men hur skulle jag då gå till väga. Internet är väl scrapparens smörgåsbord så jag har googlat, kollat bloggar träffat försäljare mm. I allt detta kom jag på att jag faktiskt tyckte att det var sjukt roligt och rogivande att scrappa. Men vilken djungel det är med saker, tillbehör, verktyg, papper... ja you name it. Kom i alla fall fram till att jag älskar Quickutz och Carina på www.scrapbookingsisters.se var så himla snäll så hon lät mig köpa en helt ny QK Squeeze av henne för 399:- (inkl alfabete). Så jag har stansat som en tok. Väntar nu på två alfabeten från USA (kan ju ta ett tag). Uptown Girl & Khaki perfekta alfabeten för framtida projekt och min stil. för er som bor i småland (Växjö) kan jag tipsa om att www.landstoken.se/shop har öppnings erbjudande på Squeezen för 299:- den 31 augusti 2008.

Inga kommentarer: