02 februari 2009

Sicket slit

I lördags köpte jag å Mr P tre stolar på blocket. Eftersom Mr P hela tiden försöker manipulera mig till att få ha sitt eget manroom så la jag ner enegi i att hitta tyg och färg till stolarna så de skulle få en manlig tutch. Så vad kunde vara mer manligt än svart och svart??? Det tog ett tag innan han fattade min vision, men han envisas med att det inte skulle vara manligt, dock fint. Så fint kan inte vara manligt ;-)... I alla fall den första karmstolen tog 3 timmar att få bort all spiken på för att sedan upptäcka att tyget satt fast med klammers. hahahhahah. De andra stolarna var mycket mer fiffigare, de satt med spikband så var femte var en spik och klamrarna satt inte lika tätt. När jag sov i natt såg jag spik och klammers överallt. Resultatet får väl presenteras om typ 3 veckor när åbäkerna är målade, omlädda och fina.

2 kommentarer:

tant sa...

jag vill se, jag vill se, jag vill se!

Theiaz sa...

Ja du får se när resultatet är färdigt :-)