16 september 2008

Helenas oro

Eftersom vi tjejer börjar bli lite mer mogna (läs tramisiga å oroliga) så tänkte jag skriva ner ett reseschema så det lätt går figurera ut var vi är och var vi ska.
Den 17 september
06.00 flyger vi från Kastrup till Amsterdam
11.10 flyger vi från Amsterdam till Entebbe ( Uganda )

I Uganda möter vi upp med en Guide som tar oss över till Rwanda för att trekka bergsgorillor. Har vi tiden på vår sida kan det eventuellt bli forsränning och vattenfall.

Den 26 september
05.10 flyger vi från Entebbe till Kenya
? flyger vi från Kenya till Zimbabwe
10.45 flyger vi från Zimbabwe till Mozambiqu
Tanken är sedan att vi ska flyga från Moz (Maputo) till Tofo

Nu är det slappetime med varierande dykning, god mat och uppfriskande övning av min knaggliga Portugisiska :-)

Den 10 oktober
? flyger vi från Maputo till Kenya
flyger vi från Kenya till Amsterdam
flyger vi från Amsterdam till Kastrup

Nu när jag ser det så här så blir jag en aningens orolig, lite för många ? gällande tider, kan bli intressant. När Jag och Per reste hem från Paris så var det lite mycket springandes mellan terminalerna. Vi får komma på en säker stratergi.

1 kommentar:

tant sa...

du är fin. tack för det. :-) jag är en tramstant, jag vet.