17 december 2008

Blomsterjakt

Ibland får jag en idé om hur jag vill att en sak ska se ut. Då kan jag sällan ändra mig utan då vill jag ha just det som passar in till min idé. Så nu har jag varit på jakt efter en viss färg på en blomma som jag vill ha till en Lo. På försök nio hittade jag en affär som jag aldrig handlat av tidigare. Pluss i kanten, de sålde Brazzils för 5kr st(http://www.syzzla.se). Precis som Carina gör. Så snabbt kom jag upp i 200 spänn, jag som skulle sluta med sånt liksom. Idag ska jag äta mitt första julbord för året. Gottigt gottigt. Märkligt uttryck föresten "äta julbord" låter ju faktiskt som att man äter ett speciellt bord..fniss!

1 kommentar:

Frusvea sa...

Tack för besöket i min blogg. Tänk vilket sammanträffande, för det är min kusin som äger syzzla och butiken ligger kvarteret bredvid där jag bor *hihi*
Ha en bra dag !
/Cina