24 oktober 2008

Till helgen ska det stämplas, formas och scrappas :-)

Nu har jag verkligen allt för att sätta mig ner och börja forma mitt resealbum. Jag tänker mig att symaskinen oxå kommer åka fram :-) ... I övrigt så har skidsemestern bokats V15 och jag har fått mina bilder från Afrika resan. Ibland helt ego undrar jag hur bilderna skulle bli om jag hade en bättre kamera. Några bilder som jag tog nu tycker jag håller högklass. Tänk om man hade haft en kamera med objektiv och vidvinkel istället för min gamla Konica minolta från 2005. Kanske man ska kika på inför julen, en julklapp rent av. Har surfat runt och kollat på massa sidor nu och inser att det inte är så himla mycket mässor eller träffar för folk som bor i Lund. Tänk vad gött det hade varit om man kunde boka in en dag utan att behöva åka buss/bil i en timme så man kan skapa under den tiden istället.

2 kommentarer:

KarinSN sa...

En till Lundascrappare! Vill du fixa en träff så hör av dig för jag har korn på bra lokal!

Theiaz sa...

Jag vill absolut fixa en träff, säg till när du är sugen, jag är i princip ledig varje söndag fram till jul utom nu den 1 advent. Just say the word :-)