14 oktober 2008

Vill ha saker från många olika försäljare

Det är så himla typiskt, jag surfar runt för att hitta saker till mina rese Lo´s och hittar många fina saker men hos olika försäljare. En stämpel här, ett papper där, några knappar här, ett sidenband där...osv. Hade det inte varit för frakten så hade jag kunnat köpa allt men nu blir det så himla dyrt. Men just nu lusläser jag http://www.magdas.se/ för det håller på att hända något spännande och otroligt roligt hos demh. Men de har så hemskt många fina saker så jag har lite svårt att välja :-). Vilken vardags lyx..hihih. Problemet är att jag är lite av en färgfachist, vill att färgerna på kortet/korten ska stämma med de saker som jag ska scrappa med och i detta fallet är det färger som enligt mig själv är lite grå. Färgerna på korten alltså, eftersom några är tagna bland torrt gräs eller i djungeln, alltså sandgult och trädgrönt, färger jag aldrig har använt innan. Men det är ju det som är hela utmaningen liksom. Nu kan jag ju inte slösa mina helger på dykning heller så all uppmärksamhet på mitt skapande är befogad :-)

Inga kommentarer: