13 november 2008

Högst på önskelistan just nu

Igår såg jag ett par grymt fina glasögon som Efva Attling har skapat. Bågen kostade bara 2600, men sedan kommer ju mitt livs problem. Har man begåvats med mitt synfel, ja då kostar det minsann en massa pengar om man ska ha slipade glas till bågen oxå. Det är ju bra att ha, glas menar jag för bara en båge hjälper mig ju sällan. Så summan av kalaset skulle landa på 6000kr. Woooow vilken fantasi summa för ett par glasögon. Så de får hamna på önskelisten, önska har jag i alla fall råd med.

6 kommentarer:

tant sa...

ja, hon har sjuuukt snygga!! vilka är det? eden? little e? Fiona!

Theiaz sa...

Asså det är typ dem som bara har en guldbåge, vet inte vad de heter. Men som du skriver det finns sjukt många fina.

tant sa...

asså, jag hittade dem på hennes hemsida såklart. jättefina! fast jag lyckades böja tillbaka mina så jag får inte köpa nya glasögon på några år. haha

Theiaz sa...

Bra böjt, du kanske ändå skulle kolla styrkan om du nu går rakt in en en dörrkarm ;-) Kom fram till att det är little E som hag vill ha, men vem har 6000 spänn, not mee!

enikOne sa...

Men du köpte du nån kamera lotta eller..??

Vad bidde det för nån??

//henke.

Theiaz sa...

Det bidde ingen kamera, står såklart fortfarande på önskelisten, men för att kunna fota måste jag se ordentligt :-) Jag antar att vi kommer köpa en Canon när det börjar samlas pengar på kontot igen, Afrika gick ju "bara" på 70.000..